In dit artikel lees je hoe je je eiland uploadt naar de dromenbibliotheek in Animal Crossing: New Horizons, zodat andere spelers je droomeiland kunnen bezoeken.
Door te dromen in Animal Crossing: New Horizons kun je de huidige versie van je eiland uploaden, zodat deze door andere spelers bezocht kan worden. Omdat deze eilandbezoekjes enkel in dromen plaatsvinden, zijn andere spelers niet in staat om veranderingen te maken die invloed hebben op je echte eiland. Ze kunnen wel ontwerpen meenemen die je tentoon hebt gesteld in je ontwerp-uitwisselpunt. Om ervoor te zorgen dat andere spelers je droomeiland kunnen bezoeken moet je je droomadres met hen delen.