Zo voer je in de herstelstand een systeemupdate uit op de Nintendo Switch
Instructies voor het uitvoeren van een systeemupdate op de Nintendo Switch in de herstelstand.
Deze methode moet alleen worden gebruikt als je geen SYSTEEMUPDATE kunt uitvoeren via de systeeminstellingen.