amiibo werkt niet of wordt niet gescand op de Nintendo Switch
Als de amiibo nog steeds niet goed gescand kan worden, kun je een andere amiibo op de rechter-Joy-Con testen, of de originele amiibo op een andere rechter-Joy-Con of Nintendo Switch-Pro-controller gebruiken.
Als de Joy-Con geen enkele amiibo kan scannen, of als de amiibo wel gescand kan worden met een andere Joy-Con of Pro-controller, dan moet de originele rechter-Joy-Con-controller gerepareerd worden.
Als de amiibo nog steeds niet goed gescand kan worden, kun je een andere amiibo op de Nintendo Switch-Pro-controller testen, of de originele amiibo op de rechter-Joy-Con gebruiken.
Als de Pro-controller geen enkele amiibo kan scannen, of als de amiibo wel gescand kan worden met de rechter-Joy-Con, dan moet de Pro-controller gerepareerd worden.
Als de Pro-controller geen enkele amiibo kan scannen, of als de amiibo wel gescand kan worden met de rechter-Joy-Con of een andere Pro-controller, dan moet de originele Nintendo Switch-Pro-controller gerepareerd worden.
Mogelijk kan de winkel waar je de amiibo hebt gekocht hem vervangen. Dit is afhankelijk van het retourbeleid van de winkel. Nintendo kan amiibo niet direct repareren of vervangen.