De gebruikersnaam voor je Nintendo-account wijzigen
Als je bent ingelogd kun je je gebruikersnaam bijwerken of, als je een beheerder in een familiegroep bent, de gebruikersnaam bijwerken voor alle accounts onder toezicht in de familiegroep.