Hoe je een e-mailadres registreert voor een onder toezicht staande Nintendo-account
6. Voer het e-mailadres in dat je voor de onder toezicht staande Nintendo-account wilt registreren, en kies VERDERGAAN.
7. Er wordt een bevestigingscode van 4 cijfers naar het door jou ingevoerde e-mailadres verstuurd. Voer na het ontvangen van de e-mail de code in en kies OKÉ.