Pincode van het ouderlijk toezicht op de Nintendo Switch wijzigen
Met Nintendo's functie voor het wijzigen van de pincode van het ouderlijk toezicht ontvang je een ontgrendelcode waarmee je de pincode van het ouderlijk toezicht op jouw Nintendo Switch-systeem kunt wijzigen.