Veelgestelde vragen
Wanneer je een game of DLC van tevoren bestelt, heb je een wettelijk recht om dit contract binnen 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren. De annuleringstermijn verloopt 14 dagen na de dag dat het contract is gesloten. Dit wettelijke recht op annulering vervalt eerder voor overeenkomsten betreffende de levering van digitale content die niet op een materiële drager is geleverd, indien we met onze prestaties zijn begonnen nadat je er uitdrukkelijk mee hebt ingestemd dat we met onze prestaties kunnen beginnen voordat de annuleringstermijn is verstreken en je hebt erkend dat je daardoor je recht op annulering verliest. Onze prestaties beginnen pas als de software is uitgebracht en er een kleine downloadbare update beschikbaar wordt gemaakt op de dag van release, waarmee je de software kunt opstarten.
Wanneer een game of DLC wordt gedownload als onderdeel van een voorbestelling, wordt de volledige content gedownload naar je systeem. Dit betekent dat je niet hoeft te wachten tot de content is gedownload wanneer deze wordt uitgebracht. Je zult een pictogram van de game zien in het HOME-menu, maar je kunt de game niet spelen totdat deze officieel is uitgebracht en je een kleine update gedownload hebt.
De meeste softwaretitels worden uitgebracht om 00:00 uur op de dag van release. Sommige titels zullen echter pas later op de dag beschikbaar zijn.