De Wii U met het internet verbinden: Stapsgewijze beschrijving
Om je Wii U-systeem met het internet te verbinden, heb je toegang nodig tot een breedband internetverbinding.
Als je de foutmelding 'De ingevoerde veiligheidssleutel is onjuist' ontvangt, heb je geen geldige veiligheidssleutel ingevoerd. - De Wii U zal nu een verbindingstest uitvoeren.
Als de verbindingstest mislukt, kies je voor 'Oké' om een foutcode te ontvangen en gedetailleerde informatie in te zien over waarom de verbindingstest mislukt is. - Als de verbindingstest slaagt, kies je voor 'Oké' om door te gaan.
We raden aan om de systeemupdate uit te voeren, want hiermee krijg je toegang tot onlangs uitgebrachte applicaties en diensten.