De Wii U met het internet verbinden: Handmatig instellen
De volgende stappen zijn met name bedoeld voor gebruikers die problemen ondervinden bij de standaard procedure om verbinding met internet te maken. Als je nog niet hebt geprobeerd de Wii U met internet te verbinden, kun je het beste beginnen met de aanwijzingen in De Wii U met het internet verbinden: stapsgewijze beschrijving.