Informatie over Wii U-voedingen
Houd er rekening mee dat het Wii U-systeem en de Wii U GamePad alleen mogen worden gebruikt met een grondig geteste, veilige voeding. Bij sommige Wii U-systemen is de originele Nintendo-voeding mogelijk vervangen door een voeding van een andere fabrikant.
Houd er rekening mee dat voedingen van andere fabrikanten niet zijn onderworpen aan de strikte tests en kwaliteitscontrole van Nintendo. Dat betekent niet noodzakelijk dat deze voedingen gevaarlijk zijn, maar wel dat de veiligheid van de voedingen niet door Nintendo is getest. Denk eraan dat de fabrieksgarantie van Nintendo geen schade dekt die direct of indirect is veroorzaakt door voedingen van andere fabrikanten.
Als je je zorgen maakt over de Wii U-voeding of Wii U GamePad-voeding die bij aankoop bij je systeem van Nintendo zat, neem dan contact op met de winkel waar je het product hebt gekocht, of met de klantenservice van Nintendo.