Zo registreer je vrienden
Er zijn twee manieren om vrienden te registreren op Wii U, maar afhankelijk van welke methode je kiest, moet je de Nintendo Network ID van je vriend of vriendin kennen.
5) Als het Nintendo Network ID van je vriend of vriendin verschijnt, kun je zijn of haar informatie bekijken door voor "Profiel bekijken" te kiezen.
2) Tik "Vriend registreren" aan of druk op de plusknop om het Nintendo Network ID van je vriend(in) in te voeren en te bevestigen.
Let op: als je jonger bent dan 13 jaar of als je vriend ervoor heeft gekozen om geen verzoeken tot registratie van vrienden te ontvangen, zal hij of zij ook stappen 1 en 2 moeten uitvoeren om de regsitratie te voltooien.