Belangrijke informatie over systeemupdates
We werken er voortdurend aan om onze diensten en de functionaliteiten van onze videospelsystemen te verbeteren om onze klanten een zo goed mogelijke gebruikerservaring te bezorgen. In het kader hiervan stellen we via het internet systeemsoftware-updates voor de Wii U beschikbaar en installeren we deze tevens op bepaalde Wii U-disks.
Hoe lang het duurt om een systeemupdate uit te voeren, hangt af van de snelheid van de gebruikte internetverbinding. Wees geduldig.
Systeemupdates worden automatisch gedownload als het systeem met het internet is verbonden. Zodra de download is afgerond, zal je op zekere momentyen gevraagd worden om de installatie van de update te initiëren.
Via de volgende stappen is het mogelijk om de aanvankelijke systeemupdate op de achtergrond uit te voeren, waardoor je tijdens het downloaden gewoon spellen kunt blijven spelen.
Als het systeem met het internet is verbonden, kunnen systeemupdates tevens handmatig uitgevoerd worden, door naar systeeminstellingen te gaan via het Wii U-menu en voor SYSTEEMUPDATE te kiezen. Lees onze stapsgewijze beschrijving voor meer informatie.
BELANGRIJK: Je Wii U-systeem is niet ontworpen voor gebruik met reeds bestaande of toekomstig beschikbare apparaten of software die technische modificatie van het Wii U-systeem of Wii U-software mogelijk maken. Dergelijk ongeautoriseerd gebruik kan resulteren in het verlies van content of het permanent onbruikbaar maken van je Wii U-systeem.