Datum/tijd
Met deze optie kun je de datum en tijd van de interne klok van het Wii-systeem instellen. Let op: het Wii-systeem gebruikt een 24-uursklok. De tijd wordt dus bijvoorbeeld weergegeven als 13:00 en niet als 1:00 PM.
Kies voor 'Wii-instellingen' en vervolgens voor ' Datum/tijd'.
1. Richt met de Wii-afstandsbediening op de pijltjes omhoog of omlaag die overeenkomen met dat deel van de datum dat je wilt veranderen (dag-maand-jaar).
Richt op 'Oké' en druk op de A-knop om de datum op te slaan.
1. Richt met de Wii-afstandsbediening op de pijltjes omhoog of omlaag die overeenkomen met dat deel van de tijd dat je wilt veranderen (uren/minuten).