Systeemnaam
Met deze optie kun je je Wii-systeem een unieke naam geven. Met een unieke naam zul je je Wii-systeem beter kunnen onderscheiden van andere systemen waar je je Wii wellicht mee verbindt.
2. Kies 'Systeemnaam' op het eerste scherm, waarna je een witte rechthoek met de huidige systeemnaam te zien krijgt.
Richt op deze rechthoek en druk op de A-knop.
4. Gebruik de Wii-afstandsbediening om via het virtuele toetsenbord een nieuwe systeemnaam in te voeren.