Algemene informatie
Houd contact met vrienden en familie via het Wii-prikbord. Wissel berichten en afbeeldingen uit met familieleden. Als je een breedband internetverbinding hebt, kun je ook berichten uitwisselen met je Wii-vrienden en nieuws ontvangen over binnenkort te verschijnen spellen, evenementen en meer.