Een brief schrijven
Brieven worden gecreëerd als je via het internet een bericht wilt sturen naar het Wii-systeem of e-mailadres van iemand anders. Let op: je moet een breedbandverbinding hebben (lees meer), en je Wii-vriend moet in je adresboek aangemeld zijn (lees meer).
Als je een brief wilt sturen aan iemand die hetzelfde Wii-systeem gebruikt, heet dat een memo.
Selecteer een Wii-vriend in het adresboek om de brief heen te sturen.
4. Richt de Wii-afstandsbediening op de brief en druk op de A-knop om het virtuele toetsenbord te openen.
6. Om een Mii-personage toe te voegen, selecteer je het Mii-pictogram en vervolgens het Mii-personage dat je toe wilt voegen.