Algemene informatie
De eerste stap bij het verbinden van je Wii, is beslissen in welke positie je het systeem wilt plaatsen. De Wii is ontworpen met twee opties in gedachten: een liggende positie of een staande positie waarbij gebruik wordt gemaakt van de meegeleverde Wii-standaard en Wii-standaardplaat. Wanneer je beslist in welke positie je de Wii gaat plaatsen, houd dan rekening met de positie van je andere media-apparatuur en kijk of de gewenste positie genoeg ruimte overlaat voor de interne ventilator van de Wii om het systeem af te kunnen blijven koelen.
Het is mogelijk dat er bij in 2011 of later gekochte Wii-systemen geen systeemstandaard wordt geleverd. Klik hier voor info over hoe je kunt bepalen of een Wii-verpakking een systeemstandaard bevat.