De Wii in staande positie plaatsen
1. Bevestig de Wii-standaardplaat aan de onderkant van de Wii-standaard door de uitsteeksels in de openingen te duwen (zie bovenstaande illustratie).
Schuif de standaardplaat stevig op zijn plaats, totdat je een 'klik' hoort.
3. Plaats de Wii-standaard op een vlakke ondergrond en zet het Wii-systeem in de standaard. Laat het systeem van boven in de standaard zakken, in plaats van het vanaf de voorzijde in de standaard te schuiven.