Error Code(s) 201022
Blijf je deze foutmelding ontvangen, probeer dan de 'Algemene probleemoplossing' of neem contact op met Nintendo, zodat we je verder kunnen helpen. Kijk op de contactpagina voor de juiste contactgegevens.