Error Code(s) 220602
Je kunt 'handmatig instellen' proberen (klik hier), met behulp van de DNS-informatie van je netwerk. Om de DNS-instellingen te openen op je pc, klik je op 'Start' en vervolgens op 'Uitvoeren'.
In het scherm dat geopend wordt, typ je 'CMD', daarna klik je op 'OK'. Er wordt een nieuw scherm geopend. Typ 'IPCONFIG/ALL' en druk op 'Enter'. Er verschijnt een lijst met internetinstellingen, waaronder de 'DNS'-instellingen. Voer deze instellingen in bij 'Handmatig instellen' op het Wii-systeem.
Als het probleem zich blijft voordoen, voer dan het nummer dat in de lijst staat als 'Default Gateway' (standaard Gateway) onder IPCONFIG/ALL in, en probeer nog eens verbinding te maken.
Bekijk de informatie over compatibiliteit met firewall/anti-virus/anti-spyware/adware, door hier te klikken. Op deze pagina vind je veel tips en aanbevelingen om je verbinding werkend te krijgen bij gebruik van een firewall en andere veiligheidsprogramma's die de internetverbinding van het Wii-systeem kunnen belemmeren.