Error Code(s) 222005 - 222006
Kan er geen verbinding tot stand worden gebracht, zelfs wanneer de verbindingstest succesvol is, dan is de server te druk of buiten dienst. Is de server te druk, probeer het dan later nog eens. Is de server buiten dienst, neem dan contact op met Nintendo.