Foutmelding 50200-50299
De instellingen voor de internetverbinding van het Wii-systeem zijn nog niet geconfigureerd. Om een verbinding te kunnen maken met de Wii, dien je eerst een kort configuratieproces te doorlopen om verbinding te maken met het thuisnetwerk.