Foutmelding 51000-51099
1. Controleer of je router voorkomt in onze lijst met routers die compatibel zijn met het Wii-systeem. Klik hier om deze lijst te bekijken. Als je router niet in de lijst voorkomt, zou het kunnen dat hij niet compatibel is met het Wii-systeem. Ga verder met stap 2, als de router wel op deze lijst staat.
2. Zorg dat je netwerknaam (SSID) exact overeenkomt met het SSID dat je hebt ingevoerd onder Wii-instellingen op het Wii-systeem.
3. Als je de SSID (netwerknaam) hebt gevonden, controleer je of de SSID onder 'Verbindingen' op het Wii-systeem exact overeenkomt met de SSID in je routerinstellingen. Let hierbij ook op hoofdlettergebruik, spaties en speciale tekens.