In dit geval zullen jij en je medespelers de instellingen van de firewall in jullie draadloze routers moeten verifiëren.
De volgende informatie is nuttig voor mensen die ervaring hebben met het opzetten van netwerken om de instellingen van hun firewall of beveiligingssoftware aan te passen aan de vereisten van de Nintendo Wi-Fi Connection-dienst.
We willen er graag op wijzen dat door het openen van de aangegeven poorten, je het beveiligingsniveau van de firewall aanzienlijk verlaagt. Ga bij jezelf zorgvuldig na of jouw beveiligingswensen aansluiten bij de vereisten voor het gebruik van Nintendo Wi-Fi Connection.