Dit wijst erop dat het interne geheugen van het Wii-systeem vol zit. Ga naar Geheugenbeheer en verwijder overbodige bestanden of verplaats bestanden naar een SD-kaart. Klik hier voor meer informatie over het beheren van je gegevens.