Gegevens kunnen niet worden opgeslagen op een SD-kaart
Je kunt je spelvoortgang en andere data direct op het interne geheugen van je Wii-systeem opslaan. Daar is geen SD-kaart voor nodig. We begrijpen echter dat spelers soms een SD-kaart willen gebruiken om een back-up van hun data op op te slaan.
Om op een SD-kaart te kunnen schrijven, dien je een update voor je Wii-systeem te downloaden. Om updates te downloaden, dient je Wii verbonden te zijn met het internet. Klik hier voor meer informatie daarover.
Als je een SD-kaart wilt gebruiken om gegevens op op te slaan, maar het niet voor elkaar krijgt om je Wii-systeem met het internet te verbinden of daar geen plannen toe hebt, neem dan contact op met Nintendo om de beschikbare mogelijkheden te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.