Algemene informatie
Let op: met de Wii kunnen alleen Wii- en Nintendo GameCube-disks worden afgespeeld. Alle andere soorten disks, zoals film-dvd's, cd's, etc., werken niet met het Wii-systeem. Wanneer je een ander type disk invoert, resulteert dat in de melding 'De disk kan niet worden gelezen'.