Een disk schoonmaken
Gebruik de informatie hieronder om een vuile speldisk schoon te maken. Vingerafdrukken, vlekken en ander oneigen materiaal kan er voor zorgen dat het Wii-systeem problemen ondervindt bij het lezen van de disk.