Time Attack-video's
Een van de uitdagingen die je aan kunt gaan in het spel is de stand Time Attack. Elke keer dat je een level voltooit, kun je een nieuwe poging wagen in de stand Time Attack, en proberen een gouden, zilveren of bronzen medaille te verdienen door de finish zo snel mogelijk te bereiken. Als je écht snel bent, is het zelfs mogelijk dat je een nog waardevollere prijs verdient!
Klik op de videolinks hieronder om te zien hoe een expert gouden medailles verdient in drie levels van Donkey Kong Country Returns. Behalve dat je leert hoe je het best door deze levels kunt racen, kun je de gegeven technieken ook toepassen in andere Time Attack-uitdagingen!