Een tweede Wii-afstandsbediening toevoegen
In 2 PLAYER MODE kan de Wii-afstandsbediening voor een tweede speler op twee manieren worden toegevoegd.
Optie 1: Kies een spelbestand en selecteer de optie "2 PLAYERS" in het menuscherm dat verschijnt. Als het in beeld staat aangegeven, moet je bij een tweede gesynchroniseerde Wii-afstandsbediening een willekeurige knop indrukken. Als je dit goed hebt gedaan, blijft het tweede blauwe lampje branden op de Wii-afstandsbediening van speler 2.
Optie 2: Je kunt ook een tweede speler toevoegen in het pauzemenu van het kaartscherm. Kies in zo'n scherm voor de optie "ADD / DROP PLAYER" en herhaal de hierboven beschreven stappen.
Belangrijk: de tweede Wii-afstandsbediening moet altijd met het Wii-systeem gesynchroniseerd zijn. Door hier te klikken vind je meer informatie over het synchroniseren van Wii-afstandsbedieningen.