Fotokanaal: één van je eigen foto's gebruiken als kanaalafbeelding
Je kunt de afbeelding van het fotokanaal zoals dat in het Wii-menu verschijnt vervangen door een afbeelding die je hebt opgeslagen op een SD-kaart of het Wii-prikbord.
3. Kies voor "In het Wii-menu opslaan" en bevestig je keuze om de gekozen foto als afbeelding voor het fotokanaal te gebruiken in het Wii-menu.