Fotokanaal: teruggaan naar versie 1.0
Houd er rekening mee dat Wii-systemen die standaard zijn voorzien van fotokanaal 1.1 niet de mogelijkheid bieden om terug te gaan naar fotokanaal 1.0 (dit geldt voor systemen die sinds december 2007 zijn verkocht).