Wake up to a world of games!
Introduce a little play to your wake-up routine with Nintendo Sound Clock: Alarmo. This interactive alarm clock detects the movements you make while getting up and plays sounds to make you feel like you’re waking up in a game world!
Select a title, pick a scene, set a time, and let Alarmo do the rest! In the morning, the alarm starts playing at the time you’ve set, using music and sound effects from the scene you’ve chosen.
Alarmo has a sensor that reacts to your movements and will play sounds if you stretch your arms or roll over. Your alarm will grow quieter if you move around.
Once you’re up and out of bed, your alarm will stop without you even needing to touch it!
Choose from a total of 35 different alarms across five Nintendo games! Each alarm has unique sounds, visual themes and wake-up experiences. The screen’s appearance also changes to match your chosen game.
Alarmo isn’t just an alarm clock – it adds a bit of fun to your room throughout the day!
Choose Firm Mode for an alarm that gradually gets more intense the longer you stay in bed, or use Gentle Mode for a more consistent experience. You can also use Button Mode if you prefer a more traditional alarm clock.
Nintendo characters will appear on the screen and react to your movements. You can also set an hourly chime to support your daily routine with Nintendo soundscapes.