Get in tune with Wii Music at the official website
In Wii Music, the Wii Remote and Nunchuk become your virtual instruments as you strum guitars, pound drums, blow on bagpipes or pluck banjoes.
With more than 60 instruments to try out and over 50 classic songs to rearrange any way you see fit, Wii Music lets everyone enjoy being under the spotlight whilst teaching you the fundamental facts of music theory.
To take a closer look at the game, visit the official website, where you’ll see (and hear) just how easy it is to unleash your inner maestro!