Whether you’re playing along with classic songs, conducting your own orchestra, learning the basics of music theory or rocking out on a virtual drum kit, Wii Music will let you express your musical side.
Out across Europe today, Wii Music offers you the opportunity to try your hand at playing over 60 instruments just by making intuitive movements with the Wii Remote and Nunchuk – meaning friends and family can get together to create their own brand of beautiful music no matter what their age or previous musical experience.
Give your creativity the platform it deserves and take to the stage with Wii Music.