Catch the latest news on Pokémon Platinum Version at our updated website
The countdown to Pokémon Platinum Version continues, with the game’s European launch now less than a month away.
If you’ve been itching for more info on the latest instalment in the Pokémon series, you’ll be glad to know that from today you can satisfy your craving for details over at our updated official website.
Among the new content on the site is a run-down of the host of options you can look forward to when you connect with friends in Pokémon Platinum Version’s Wi-Fi Plazas. From facts on some of the multiplayer mini-games you can enjoy, to details on how the new Vs. Recorder lets you share your greatest battles with other Trainers, the official site is rich in new material for you to pore over!
You’ll also find a brand-new Pokémon Platinum Version trailer to whet your appetite for the game’s arrival, as well as information on how you can get your hands on a limited edition Giratina figure by reserving your copy of the game early.
Click here to visit the official Pokémon Platinum Version website and catch the latest breaking news that every Trainer needs to know!