Free Today and Tomorrow Channel launches for Wii
8 September 2009 – Check your daily fortune and get hints on relationships, activities and even the types of food that your horoscope recommends with the free Today & Tomorrow Channel, launching on Wii in Europe on 9 September.
Your friends and family can join in the fun, as up to six people can take part by registering their Mii character and date of birth. You will all then receive a detailed daily fortune in five categories: love, work, study, communications and money. The next day's fortune is displayed every evening, so you can check ahead of time before a big day.
As well as providing your fortune, the Today & Tomorrow Channel can also give you lifestyle tips, including activities that can improve your daily life and suggestions about what to eat, all based on your horoscope. You can even check the compatibility of different Mii characters for the day. Use this feature to see how you will get along with your friends and family – could be useful if you are planning a long car journey!