Get down and party in a dirndl dress!
Join the Oktoberfest celebrations in Germany by donning this fantastic dirndl dress! For two weeks, (from September 19-October 2), you can pick up the design for this fabulous attire in Animal Crossing: Let's Go to the City for Wii. You acquire this a little differently than the usual items though, so make sure you read the instructions. Once you have the dress, you can customise it as you like and truly make it one-of-a-kind!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your German outfit! Read the tutorial below to find out how you can ensure you get your hands on this exclusive gift.