If you’re struggling to lead Olimar, Louie and their Pikmin pals through their adventure in NEW PLAY CONTROL! Pikmin 2, you’ve come to the right place.
You can now check out some useful hints and tips designed to help you make your way through the game in our Game Support section. There you should find out all you need to know in order to get your intergalactic adventure back on track and ensure the future survival of Hocotate Freight.