Watch exclusive interviews with Mario creator Shigeru Miyamoto
If you want to learn more about the background to some of Nintendo’s biggest titles of 2009, who better to speak to than Shigeru Miyamoto?
You can now watch two exclusive interviews with the legendary game designer in which he talks about fulfilling some long-time ambitions for a multiplayer Mario game with New Super Mario Bros. Wii., and gives the lowdown on how Wii Fit Plus makes it more convenient than ever to enjoy exercising at home.
The full interviews can only be seen by accessing the free Nintendo Channel from your Wii Menu, but you can enjoy a taster of them right here by watching the videos below.