Check out our new Layton hub and see his first film!
Out on October 22nd, Professor Layton and the Lost Future is the third game in the Professor Layton series and sends the intrepid duo on a time-travelling mission to save the city of London! The Layton series has been a smash hit across Europe since the professor first donned his hat and set off to explore the Curious Village. You can now see details of all three games in the trilogy at the official Layton Portal – our hub page on the official European Nintendo website!
And there’s even more Layton ahead in the coming month… The professor and Luke will be available on the silver screen in their first ever DVD release on October 18th! Professor Layton and the Eternal Diva throws the pair into a world of intrigue after the professor receives an invitation to a performance from his old student, the famous opera diva Janice Quatlane. At the same time, a rash of disappearances hits London and Layton suspects these are related to some bizarre goings-on at the theatre. Join Layton and Luke as they take on the ultimate enigma - the mystery of Eternal Life!
Professor Layton and the Lost Future is available from shops October 22nd, only for Nintendo DS.