Watch the New Super Mario Bros. Wii Super Skills movie
New Super Mario Bros. Wii features a classic gaming experience that anyone can enjoy, but what about for the seasoned players out there? Brand new power-ups, tricky jumps, and clever co-op techniques will provide plenty of challenges - even for veteran Mario gamers. As you play through the game, Hint Movies can be unlocked that show off some serious platforming finesse by the best players on Nintendo’s development team.