Resident Evil: The Mercenaries 3D will join a growing number of games which have been made available since the launch of Nintendo 3DS earlier this year, which allows 3D gaming without the need for special glasses.
Resident Evil: The Mercenaries 3D offers players a variety of gameplay formats with a solo mission option or the ability to team up with others across the world in two-player co-op via Internet Play. The game also includes the addition of an all-new Skill Slot feature. Players will be able to fill three skill slots from a selection of 30 skills including improvements to weapon performance, reload speed or melee abilities and customise characters to best suit their style of play.