A week from now you’ll be able to step into the shoes of Shulk, the hero of Xenoblade Chronicles for Wii, wielding the power of the legendary blade called the Monado in your fight for the survival of your world. But if you already want to immerse yourself in what this epic RPG has to offer, you can start today by visiting the brand new, official microsite of Xenoblade Chronicles.