Get a new Creepy Series item in Animal Crossing for Wii this September
Don't become bewitched by the creepy cauldron's churning green contents though! Keep your wits about you and be ready for even more Creepy Series items making their way to your ever expanding collection. They'll be arriving every two weeks for Animal Crossing: Let's Go to the City – so keep on collecting to have the creepiest house in the neighbourhood!
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy cauldron sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy cauldron is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between September 16th and 29th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy cauldron so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy cauldron. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: You might think you're creating an air of other-worldly magic with this new item, however, the creepy cauldron won’t do you any favours when the folks from the Happy Room Academy come to assess your place.