Mr. Iwata sat down for a Q&A with key members of the team behind the development of Nintendo 3DS XL, to shed light on the precise attention to detail and deep thought that goes into devising a new piece of hardware. By the time you've finished reading this engrossing piece, you're sure to know your 'clearance' from your 'tolerance', and your 'IMD' from your 'FPC'!
Get down to the fascinating nitty-gritty of hardware development in Iwata Asks: Nintendo 3DS XL, and check out interviews on tons of other topics at our Iwata Asks hub. For more information on the console itself, make sure you visit our Nintendo 3DS XL website!