Looking forward to new info, trailers and other news about the latest games - as well as titles coming up on the horizon - for Nintendo 3DS? Then look no further than the next edition of Nintendo Direct this Friday, June 22nd at 5am.
The European Nintendo Direct of June 22nd will be hosted by Satoru Shibata, President of Nintendo of Europe, and will feature announcements and content specifically for Europe.