Combining the much-loved side-scrolling gameplay of previous portable Castlevania games with rich 3D graphics, Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate is a game that both newcomers to the series and long-time fans are sure to enjoy. Play as both Trevor and Simon Belmont as they quest to avenge their family against the man known as Dracula. Gather hidden relics and use their powers to access new areas of the castle packed with secrets, create your own combos using the deep combat system, and face gigantic bosses in epic battles as you fight your way to Dracula's throne room. It's everything a Castlevania game should be and more besides!
Ahead of the game's release, the downloadable demo gives you a taste of Trevor Belmont's adventure as he explores the outer grounds of Dracula's castle. And if you like what you see, you can pre-order the game from selected retailers to claim a free gift: a trio of character art posters that'll look good on the wall of any room, haunted or not.
For more information, check out the Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate gamepage and check back soon for the launch of the official website!