New hardware bundles for Nintendo 3DS XL and Wii U due out in coming months
The Nintendo 3DS XL Circle Pad Pro for Nintendo 3DS XL, which offers an alternative control method for players of Monster Hunter 3 Ultimate and other selected Nintendo 3DS titles, will be also be launching in Europe on 22nd March.
Additionally, the captivating world of Fire Emblem: Awakening for Nintendo 3DS is about to open up for European fans. In celebration, the Nintendo 3DS XL Limited Edition Pack with Fire Emblem: Awakening pre-installed, which includes an exclusive blue Nintendo 3DS XL console with Fire Emblem art imprinted on the console itself, will be arriving in shops alongside the release of the standalone game from 19th April.
Finally, the range of Nintendo 3DS XL colours available as standalone editions is about to expand, as the standalone black Nintendo 3DS XL and white Nintendo 3DS XL systems will be available soon. Please check your local retailer for details.