23rd October 2013 – After a Great Chasm opens and spills darkness into the world, several young heroes must work together to bring light back to Luxendarc in Bravely Default, an enthralling new RPG from Square Enix for Nintendo 3DS family systems. When it's released on 6th December, a premium edition will also be available for those that wish to explore Luxendarc even further: Bravely Default Deluxe Collector's Edition.